ittitt
A november 11-i Márton-nap elmaradhatatlan eleme a libapecsenye és az új bor, amelyet ilyenkor szokás először megkóstolni. A Magyarországon előállított baromfifélék, köztük a lúd- és kacsatermékek nemcsak ízletesek és biztonságosak, valamint jó minőségűek, de előállításuk során kiemelt figyelmet fordítanak az állatjólétre is. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Baromfi Termék Tanács (BTT) hétfőn kiadott körképe szerint áruhiánytól nem kell tartani.
2024-11-04
3 látogató
Az utóbbi hetekben megnövekedett az ételfutárok tevékenységével kapcsolatos fogyasztóvédelmi hatósághoz érkező panaszok száma.
2024-11-04
4 látogató
Fontos stratégiai cél Magyarország önellátóvá válása az orvostechnikai eszközök gyártásában, ezért az elmúlt időszakban számos ilyen jellegű beruházáshoz nyújtott támogatást a kormány - közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter hétfőn Székesfehérváron.
2024-11-04
2 látogató
A takarékos gazdálkodás a pénzügyi tudatosság egyik kulcseleme. A Pénziránytű Alapítvány pénzügyi személyiségtesztjeinek adatait elemezve biztató tendenciákat figyelhetünk meg a lakosság, különösen az iskolás korosztályok megtakarításokkal kapcsolatos magatartását illetően. A Takarékossági Világnap apropóján a tudatos gazdálkodás fontosságára hívja fel az általános iskolások figyelmét a Pénziránytű Alapítvány és a Pénzmúzeum közös Alkotópályázata is.
2024-11-03
1 látogató
2024-11-03
1 látogató
A csomag szállításáról a vevő nem, vagy késve kap értesítését, az ügyfélszolgálatok elérhetetlenek. A panaszok sokasodnak, a futárszolgálatok emiatt fokozott fogyasztóvédelmi ellenőrzésre számíthatnak a jövőben.
2024-11-02
2 látogató
A szennyezésmentesítéssel és a rekultivációval megkezdődött az egykori pécsi Zrínyi Miklós (Áper) laktanya hasznosítása. A munkát egy tapasztalt helyi építőipari vállalkozás végzi. A tervek szerint iparvállalatok települnek rövidesen a régóta elhanyagolt, de remek adottságokkal rendelkező ingatlanba.
2024-11-02
3 látogató
Öt perces várakozási időn belül fogadni kell a hívást és biztosítani kell az érdemi ügyintézés megkezdését. A telefonos ügyfélszolgálatok ezt a rájuk vonatkozó előírást sokak szerint nem tartják be. A hatóság minden panaszt kivizsgál.
2024-11-02
1 látogató